Vattenfall väljer Wasabi Web


Den digitala byrån Wasabi Web har slutit ett rikstäckande avtal med eltjänsten Alltid.se – ett fristående bolag inom Vattenfallkoncernen. Uppdraget innefattar ett nytt digitalt ansikte utåt för tjänsten samt SEO och kontinuerlig framtagning av innehåll under 1 år.

–  Att få förtroendet från Alltid.se känns jättekul. En stark bekräftelse på att vi levererat tidigare och att vi är fortsatt starka i vårt erbjudande. Det ska bli oerhört kul att få förtydliga och förstärka varumärket Alltid.se säger Nils Engvall, marknadsansvarig på Wasabi Web i ett pressmeddelande.

I samband med att Alltid.se etablerade sitt kontor i Uppsala valde de lokala samarbetspartner för att stärka Uppsalas företagskultur och då föll valet av byrå på prisbelönade Wasabi Web.

-Vi är en eltjänst som vill göra livet enklare för våra kunder genom att erbjuda en fast faktura för både nät- och elavtal. Tillsammans med webbyrån Wasabi Web så hoppas vi skapa en innovativ och lättnavigerad hemsida. Eftersom vi är ett nytt koncept på en konservativ marknad så är vi säkra på att vi tillsammans kommer bygga en snygg, transparent och funktionell plattform för våra kunder, säger Klaus Lindberg, VD på Alltid.se

Wasabi Web är en prisbelönad digital byrå i Stockholm och Uppsala som grundades 2012. Kunder hos byrån innefattar bland annat varumärken som: Apollo, Taco Bar, Tom Hope och Grammis.

Media om uppdraget:
24uppsala.se/uppsalabyra-kammar-hem-prestigefyllt-uppdrag
uppgang.com//alltid-se-till-wasabi-web

Google Rating
4.8
Bli kontaktad