Webbyråns story

Vår story


Wasabi Web har sedan starten gjort en resa från två personer i en nedgången källarlokal, till en tiodubblad personalstyrka i Gamla Riksbankshusets anrika lokaler i Uppsala.

Tredubblad AA-ranking från Soliditet, prisvinster i Årets Unga Företagare i Sverige, Årets Samhällsinsats och en tiodubblad omsättning gentemot det första verksamma året 2012. Det är kvittot på det outtröttliga engagemang mot utveckling & tillväxt som finns i teamet på webbyrån. Detta styrks av en lång lista kundreferenser från medelstora såväl som börsnoterade företag som kan intyga om en ökad försäljning efter slutfört arbete.

Kunder omfattar bl.a varumärken som:
Telenor Arena, Frälsningsarmén, Fyrishov och Svenska Kyrkan.

”Wasabi tror på att låta företag koncentrera sig på det de är bäst på; sin egen verksamhet,  så kan vi göra det vi är bäst på; öka deras lönsamhet & försäljning utifrån verksamhetens KPI:er.

Vill du veta mer om vår webbyråns arbetsprocess?


 

  • Glöm inte att skriva upp dig på vårt nyhetsbrev!
Bli kontaktad