Designhus

Designhus

Kundcase

Designhus bygger nya unika hus med kärlek – tidlösa, moderna och funktionella hem som höjer människors livskvalitet. Varumärket av ägs av BWN-gruppen som även äger Ekohus, Gediget Måleri och UMG Entreprenad för markarbeten. Koncernen bygger gedigna bostäder med karaktär – tidlösa, moderna och funktionella hem som höjer människors livskvalitet.

BWN-gruppen efterfrågade en ny grafisk profil med logotyp för det nya varumärket Designhus, en ny överskådlig hemsida i WordPress, video, nya texter samt hjälp med digital marknadsföring och säker drift.

Utmaning

Wasabi Web hade ett tydligt mål – att stärka bolagets paketering med en ny grafisk profil och hemsida i WordPress samt ta över driften för samtliga hemsidor inom koncernen.

Resultat

Besök hemsidorna: Designhus.se och BWNbygg.se

Se varumärkesplattformen: Designhus

  • Nytt varumärke inkl. logotyp, typsnitt och färger
  • Säker drift av 5 st hemsidor med SSL-certifikat
  • Produktion av nya hemsidor i WordPress
  • Löpande digital markandsföring
  • Produktion av video
  • Produktion av texter

100 000 000

Omsättning i SEK.

40

Antal producerade hus per år.

45

Antal veckor för färdigt hus.

Intresserad?

Gå i Designhus fotspår – klicka på knappen för en ny varumärkesplattform, modern hemsida i WordPress, digital marknadsföring och säker drift.

Utmärkelser & media

Redo att öka er digitala försäljning?


Ange era kontaktuppgifter
så kontaktar vi er så snart vi kan

Obligatoriskt
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.