Finalist i Guld-M med Vaksala Glas Google Ads-kampanj

Vi kan stolt berätta att vi är nominerade till tävlingen Guld-M:ets Cajsa Warg med caset Vaksala Glas lyckade Google Ads-kampanj!

wasabiweb guld-m

Om Guld-M:
Bakom det årliga priset Guld-M står Marknadsföreningen i Uppsala, vars intention är att premiera och synliggöra god kommunikation och marknadsföring. Kategorin Cajsa Warg går ut på att lyfta fram exempel på marknadsföringsinsatser där goda resultat har skapats med små eller inga medel.

Vaksala Glas hade tidigare låtit genomföra Google Ads-kampanjer utan större resultat. Då fick vi på Wasabi Web i uppdrag att ta fram en kampanj som skulle öka försäljningen och ge ett högt ROI. Detta genomfördes utifrån sökord som kretsade kring att reparera stenskott och att byta bilglas.

Slutresultatet visar att det är möjligt att nå stora resultat med begränsad budget: annonskostnad på 8.000 kr gav ordrar värt 1,2 miljoner kronor för Vaksala Glas!

Det här är vad vi vill kalla årets Cajsa Warg!

Prisutdelningen äger rum 12 mars 2020.

Vill du också lyfta din försäljning till en helt ny nivå?
Kontakta oss på info@wasabiweb.se!

Nyhetsbrev

Följ vad som händer på Wasabi Web

Få uppdateringar kring vad som händer på Wasabi Web och få de senaste nyheterna direkt i inkorgen. På så sätt riskerar du inte att missa något viktigt inom digital marknadsföring, design och säkerhet.

  • Prenumerera

Obligatorisk

Flera nyheter

Utmärkelser & media

Redo att öka er digitala försäljning?


Ange era kontaktuppgifter
så kontaktar vi er så snart vi kan

Obligatoriskt
Vi använder reCaptcha för att undvika få in spam.