Ett knapptryck till fest – den nya köpresan

Ettor och nollor påverkar hela vår omvärld. Även hur vi handlar. Därför valde webbyrån Wasabi Web, kommunikationsbyrån Komson och cateringfirman Cajsa’s Kök att bjuda in till eventet “Ett knapptryck till fest – den nya köpresan” för att gå närmare in på hur våra affärer influeras av det digitala.

En köpresa värd att diskutera

Eventet hade formen av en talkshow, som skådades av de över 175 gästerna samtidigt som Cajsa’s Kök bjöd på en säsongsbetonad buffé full av läcker mat och dryck. På scen satt en expertpanel, bestående av representanter från Komson, Wasabi Web och Cajsa’s, och diskuterade digitala affärer, online-kommunikation och content marketing-trender.

Med jämna mellanrum välkomnade konferencieren tillika sociala medie-snillet Jakob Vastamäki upp spännande gäster. Noel Abdayem från The Humble Co., Gävleprofilen Pernilla Lundin och Lakrisrotens Erik Dahlén bidrog alla med sin unika insyn i den nya köpresan – alltifrån insikter om B2B-content marketing till hur du bäst kan kombinera fysisk och digital handel


Kvällens konferencier och specialinbjudna gäster: Jakob Vastamäki, Pernilla Lundin, Erik Dahlén och Noel Abdayem.

Den nya köpresan är 10/10



Eventet blev väldigt lyckat med många nöjda besökare, inspirerade gäster och nyfunna kontakter. Vi på webbyrån vill tacka samtliga som kom samt våra fantastiska samarbetspartners på Komson och Cajsa’s Kök! Glöm nu inte att det digitala inte får glömmas bort i dagens samhälle. Som en liten påminnelse om detta arrangerades eventet just den 10:e oktober – 10/10, alltså. För att ettor och nollor spelar roll.  

“Det känns fantastiskt roligt att få ihop ett så relevant och uppskattat event med Cajsa’s Kök och Komson. Extra kul att intervjua våra kunder The Humble Co. och Lakritsroten på scen om utmaningarna och möjligheterna i dagens digitala värld” / Andreas Glimbrant VD på Wasabi Web .

Optimera kundens köpresa

Vill du se till att ditt företag hänger med i de förändringar som kommer nästan dagligen i och med samhällets digitalisering? Kontakta oss på Wasabi Web. Vi är webbyrån i Stockholm och Uppsala som Sveriges främsta digitala helhetsleverantör. Våra kunder innefattar varumärken som Toshiba, Vattenfall, Uppsala Kommun och Apollo.

Webbproduktion är vårt DNA, men vi är även experter på digital marknadsföring såsom Adwords, SEO och content marketing, samtidigt som vi alltid ser till att stärka er ROI. Låt oss hjälpa dig att driva din köpresa framåt!

Google Rating
4.8

Bli kontaktad