Så, vad händer efter lansering? Det är otroligt viktigt för oss som webbyrå att våra kunder inte upplever att de blir övergivna med sin nyframtagna webb. Våra kunder ska aldrig lämnas med känslan att de inte har tillräcklig kunskap om hur de ska använda, anpassa och underhålla webbsidan i det längre perspektivet. En grundpelare i vad vi kallar för The Wasabi Treatment.
För att undvika dessa fallgropar och säkra din trygghet som kund har vi därför tagit fram ett fördelaktigt serviceavtal som försäkrar allmänt underhåll och service av webbsidan även efter dess lansering.
Med ROI i fokus
Men serviceavtalet är inte endast en garanti för att webbsidan tekniskt sätt fortsätter fungera prickfritt. Det är också en viktig komponent i webbyråns huvudsakliga uppgift – att upprätthålla en webb som genererar trafik och försäljning. Wasabi Webs genomgående målsättning att ge avkastning på er lagda kundinvestering (Return On Investment) är ett avgörande kriterium för valet av de tjänster som ingår inom ramarna för serviceavtalet.
Välj serviceavtal till er hemsida utifrån era unika behov
Wasabi Web erbjuder trygga och generösa serviceavtal och SLA-avtal för er hemsida som garanterar snabb teknisk support vid behov. Servicebehovet skiljer sig från sajt till sajt. Nedan kan ni välja vilket timabonnemang som överensstämmer med just era underhållsbehov:
Avtalet i sig är timbaserat och de timmar som förbrukas bockas av mot en tidsbank. Förbrukas inga timmar en viss månad kan dessa oanvända timmar användas vid ett senare tillfälle.