banner-serviceavtal-1

AI-chatbot

AI-chatbot - ökar försäljning och minskar support

ung kvinna ligger i ett hav av post it lappar

Effektiv kundtjänst med AI-chatbot

Den innovativa tekniken som artificiell intelligens (AI) representerar kan tillämpas på många områden inom olika branscher. En framväxande tjänst som effektiviserar verksamheter är användningen av chattbotar, vilket bland annat ökar tillgängligheten inom kundservice. En chatbot kan automatisera vanliga frågor och guida kunder genom processer, eller dirigera dem till den person som är mest kvalificerad att hantera en specifik fråga – utan att frågan behöver skickas runt internt. Implementeringen av AI inom kundtjänst bidrar till en förbättrad effektivitet, tillgänglighet och även kundnöjdhet. Samtidigt är lösningen kostnadseffektiv och kan frigöra mänskliga resurser för mer komplexa arbetsuppgifter.

Framtiden för att uppnå en effektiviserad kundservice till ditt företag är via en AI-lösning!

 

AI-POWERED content creations

Fördelarna med en chatbot

AI kan användas för att besvara kundtjänstfrågor och företaget kan själv styra över vilken typ av information som ska kunna besvaras. Tack vare botten kan företags kunder chatta direkt på webben, på ett smidigt och enkelt sätt. Det finns flera skäl och olika fördelar med att integrera en chatbot på din webb. Här listar vi några fördelar:

  • Snabb och effektiv kommunikation: AI-drivna chatbots och virtuella assistenter kan svara på kundförfrågningar omedelbart och dygnet runt, vilket möjliggör snabb och effektiv kommunikation.
  • Hantering av rutinuppgifter: AI kan effektivt hantera repetitiva och rutinmässiga uppgifter, vilket frigör mänskliga resurser för att fokusera på mer komplexa och kreativa problem.
  • Kostnadseffektivitet: Implementering av AI-drivna kundtjänstlösningar kan vara kostnadseffektivt på lång sikt, eftersom det minskar behovet av att anställa och utbilda stora personalgrupper för att hantera kundinteraktioner.
  • Snabb problemidentifiering: AI kan analysera stora mängder data för att snabbt identifiera och lösa problem, vilket kan leda till förbättrad kundtillfredsställelse.

Processen

Steg 1

Vi för in allt innehåll som ni önskar från exempelvis webbplatsen, PDF-filer och till och med YouTube-videos i din chatbot. Med en säker och smidig hantering av olika typer av information, för att skapa en mångsidig och effektivanvändarupplevelse.

Steg 2

Välj ett personligt välkomstmeddelande som dyker upp i början av chatten, sen designar vi en unik chattikon och färgschema för att matcha din nuvarande webb.

Steg 3

Vi startar upp och integrerar den nya chatboten på företagets webbplats, så allt är redo för att börja effektivisera din kundtjänst.

Vårt paketerbjudande:

AI-chatbot

15.000 kr

  •  
    Chatthistorik
  •  
    Välj personas
  •  
    Välj språk
  •  
    Importera din data
  •  
    Sekretess och säkerhet
  •  
    Branding
  •  
    Licens: 100 kr/mån

Glad you found our web agency!


Leave your e-mail or phone number
and we will contact you as soon as we can.

Required