Designhus

Designhus

Kundcase

Designhus bygger nya unika hus med kärlek – tidlösa, moderna och funktionella hem som höjer människors livskvalitet. Varumärket av ägs av BWN-gruppen som även äger Ekohus, Gediget Måleri och UMG Entreprenad för markarbeten. Koncernen bygger gedigna bostäder med karaktär – tidlösa, moderna och funktionella hem som höjer människors livskvalitet.

BWN-gruppen efterfrågade en ny grafisk profil med logotyp för det nya varumärket Designhus, en ny överskådlig hemsida i WordPress, video, nya texter samt hjälp med digital marknadsföring och säker drift.

Utmaning

Wasabi Web hade ett tydligt mål – att stärka bolagets paketering med en ny grafisk profil och hemsida i WordPress samt ta över driften för samtliga hemsidor inom koncernen.

Resultat

Besök hemsidorna: Designhus.se och BWNbygg.se

Se varumärkesplattformen: Designhus

  • Nytt varumärke inkl. logotyp, typsnitt och färger
  • Säker drift av 5 st hemsidor med SSL-certifikat
  • Produktion av nya hemsidor i WordPress
  • Löpande digital markandsföring
  • Produktion av video
  • Produktion av texter

100 000 000

Omsättning i SEK.

40

Antal producerade hus per år.

45

Antal veckor för färdigt hus.

Intresserad?

Gå i BWN-gruppens fotspår – klicka på knappen för en ny varumärkesplattform, modern hemsida i WordPress, digital marknadsföring och säker drift.

Redo att öka er digitala försäljning?


Ange dinna kontaktuppgifter
så kontaktar vi dig så snart vi kan

Obligatoriskt