Digitala byrån Wasabi Web blir leverantör till Apollo för en destinationssajt för utvalda resmål

I samband med att Apollo stärker sig digitalt blir Wasabi Web leverantör för digital strategi, digital marknadsföring, webbproduktion och innehåll för utvalda resmål.

”Apollo är en av Nordens ledande researrangörer som väcker många minnen och positiva associationer. Vi är glada över att få dra igång Wasabis strategi för en ny position och stärka Apollo digitalt under året”, säger Andreas Glimbrant, Head of Sales på Wasabi Web, i ett utlåtande.

“Vi på Apollo kommer att stärka vår digitala närvaro inom utvalda resmål. Det känns verkligen bra att vi tagit in Wasabi Web som digital helhetsleverantör. Vi är väldigt glada att kunna presentera det här samarbetet och det känns som att Wasabi Web är precis rätt partner för oss!”, säger Clara Lindqvist, Commercial Partner Manager hos Apollo.

 

Media om uppdraget:

Resumé

Dagens Media

UNT Uppgång

24Uppsala

Se caset för Apollo:
Visituae.se


Om Wasabi Web

Wasabi Web är en digital helhetsleverantör som grundades 2012. Byrån har de åren vunnit riksuppdrag åt kunder som Företagarna, Grammisgalan, Telenor Arena och Svenska kyrkan, samt prisats i utmärkelser som Årets Unga Företagare i Sverige 2014 och Årets Samhällsinsats 2016.

För mer information:

Nils Engvall – Head of market, Wasabi Web

0703 73 49 86, nils@wasabiweb.se

Google Rating
4.8
Bli kontaktad